همای اوج سعادت به دام ما افتد

خرید بک لینک

واقعن سخته ازت بگذرم.

خیلی درد داشتی برام.

ولی هنوزم جلوت ضعف دارم.

هنوزم بگی دوسم داری میگم منم.

هنوزم نگام کنی ذوب میشم.

هنوزم...


میدونم کامل نبودیم.

بهترین نبودیم.

حتا شاید خوشحال هم نبودیم.

ولی دوست داشتم.

دوستم داشتی؟

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

صفحه بندی