رو سر بنه به بالین... تنها مرا رها کن.

خرید بک لینک

آقا من اصن غیر اجتماعی ام.

ویرد ام.

مشکل دارم.

فلانم.

هرچی.

نمیتونم با یکی دیگه زندگی کنم.

واقعن نمیتونم.

من اتاقمو لازم دارم. پرایوسی مو لازم دارم. تنهاییمو لازم دارم.

نمیتونم.

دست از سرم بردارید.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

صفحه بندی