عصبانیتشو باید یه جا خالی کنه آدم دیگه

خرید بک لینک

اه بابا لعنت بهت!

واقعن لعنت بهت!

خسته شدم دیگه ازین وضع

لعععععنت بهت!!!

به درک که دوستم نداری یا نداشتی یا هر کوفتی

به درک که یادت رفته منو

به درک که من هنوز نمیتونم هیچ رابطه دیگه ای شروع کنم

به درک که درست نمیشه هیچی

به درککککک

لعنت بهت

نمیخام خوابتو ببینم

نمیخام یادت بیفتم

نمیخام حتا اسمتو بشنوم دیگه

لعنت بهت

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:08

صفحه بندی