خوابم و نمیدونم چی بذارم اینو.

خرید بک لینک

دوستش دارم خب...

نمیدونم چقدر

چرا

چه شکلی

اصلن نمیدونم چه مدل دوست داشتنیه این.

ولی قلبم گرم میشه وقتی میبینمش.

چشمام برق میزنه.

خندیدنش خوشحالم میکنه.

حرکاتش به نظرم بامزهترین و کیوتترینن.

مدل دوست داشتن قدیمیم نیست راستش.

واسه همینه که نمیدونم چیه.

اصلن نمیدونم باید اسمشو دوست داشتن گذاشت یا نه.

ولی خب دوستش دارم!

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

صفحه بندی