Be careful what you wish for cause you just might get it...

خرید بک لینک


باید هی به خودم بگم که اوکیه.
It's okay to feel this way

مشکلی نداره که این حسارو دارم.

طبیعیه.

مجبور نیستم که نداشته باشمشون.

مجبور نیستم که اون طوری که بقیه ازم انتظار دارن باشم.

حس منه!!

دست من نیست که چی حس میکنم!

قرار نیست معنی خاصی هم بدن حتا.

صرفن به حسام باید اجازه ابراز بدم.

نباید انقدر حبسشون کنم.

نباید سرکوبشون کنم.

من حق دارم هر حسی که دارم رو داشته باشم.

It's okay to feel this way

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

صفحه بندی