صداها.

خرید بک لینک


دوباره جمع شدن.

صداها رو میگم.

توی سرم جمع شدن.

همهمهی مداوم.

فقط میخوام ساکت شن.

میشه ساکت شن؟

لطفن؟

نمیخوام فکر کنم. نمیخوام به هیچی فکر کنم.

همش صدای آهنگو بلند میکنم که ساکت شن.

ولی ساکت نمیشن.

هرچقدرم آهنگ بلند میشه ولی بازم صداشون میاد.

لطفن ساکت شین. باشه؟!

خسته شدم.

نمیخوام بشنومشون.

ساکت شین.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

صفحه بندی