چه آرام... در خود شکستم...

خرید بک لینک



دخترک به دنبالش دوید...

خیلی دوید...

صدایش زد...

از ته دل نامش را فریاد کشید...

اما دورش شلوغ تر از آن بود که صدای فریاد دخترک را بشنود...



دخترک ناله کنان روی زمین افتاد...

پهلوهایش را که تیر می کشیدند فشار داد...

خسته...

گیج...

درمانده...


به دنبال چه می دوید؟

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: چه آرام در خود شکستم,چه آرام در خود شکستم اصفهانی,دانلود آهنگ چه آرام در خود شکستم از اصفهانی,آهنگ چه آرام در خود شکستم, نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 7:14

صفحه بندی