میدونم نباید میدیدم... ولی دیدم...
نه یادم نرفته تورو...
یادم نرفته که اون روز اونجا بودی...
یادم نرفته تورو... معلومه که یادم نرفته...
نمیدونم این خشم و عصبانیتت کی قراره تموم شه...
Someday...
Somewhere...
who gets it? :)...
ما را در سایت who gets it? :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 0:57