And in this crazy life... through this crazy times...

خرید بک لینک


عحیبه...!

این نحوه کنار اومدنم با قضیه برام عجیبه!

مثلن تو خواب هم واقعیت رو میبینم!

یعنی مغزم حتا اجازه رویاپردازی به خودش نمیده...!

عجیبه... نیست؟!


// ولی هنوز یادمه اون گرمای توی خواب رو... هنوز گرماشو رو انگشتهام حس میکنم...

// احساس pathetic بودن کردم یه لحظه!

// Come on! I'm stronger than this!!!

// ازین لبخند گندهها میزنم! ازینا که باعث میشن چشمام برق بزنن! من خوبم!!! /D:

// fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeee... d =)))))

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 7:03

صفحه بندی