عحیبه...!
این نحوه کنار اومدنم با قضیه برام عجیبه!
مثلن تو خواب هم واقعیت رو میبینم!
یعنی مغزم حتا اجازه رویاپردازی به خودش نمیده...!
عجیبه... نیست؟!
// ولی هنوز یادمه اون گرمای توی خواب رو... هنوز گرماشو رو انگشتهام حس میکنم...
// احساس pathetic بودن کردم یه لحظه!
// Come on! I'm stronger than this!!!
// ازین لبخند گندهها میزنم! ازینا که باعث میشن چشمام برق بزنن! من خوبم!!! /D:
// fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeee... d =)))))
who gets it? :)...
ما را در سایت who gets it? :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 7:03