هنوز یادش میفتم لبخند میاد رو لبم...
کاملن کیوتترین بود!!!
نمیدونم...
انقدر تحت تاثیر قرار نگرفته بودم شاید هیچوقت...!
// به نظر میرسه همهچی خوب شده دوباره... ولی احساس ناامنی دارم... انگار هر لحظه ممکنه از هم بپاشه...
// دلم تنگشه هنوز...
who gets it? :)...
ما را در سایت who gets it? :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 7:03