I walked the line...

خرید بک لینک



هنوز یادش میفتم لبخند میاد رو لبم...

کاملن کیوتترین بود!!!

نمیدونم...

انقدر تحت تاثیر قرار نگرفته بودم شاید هیچوقت...!


// به نظر میرسه همهچی خوب شده دوباره... ولی احساس ناامنی دارم... انگار هر لحظه ممکنه از هم بپاشه...

// دلم تنگشه هنوز...




who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 7:03

صفحه بندی