یه خواهش کوچیک...

خرید بک لینک


من از وبلاگم برای تخلیه احساساتم استفاده می کنم...

فکر کنم همتون میدونین ;)

پس یه لطفی میشه بهم بکنین و اینارو وارد دنیای واقعی نکنین؟

احساس امنیت و آزادی بیانمو ازم نگیرین؟

به طور خلاصه این حس وحشتناکی که الان دارم رو بهم ندین؟ :)

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 9:58

صفحه بندی