Feeling empty inside

خرید بک لینک


یه جای خالی تو وجودمه...

یه جای خالی بزرگ و بد...

که هیچ جوری نمی تونم پرش کنم...

هیچ چیزی نمی تونه پرش کنه...

سیاهچاله طوره...

هر چیزی که میریزم توش رو می بلعه...

و یه خالی بزرگ تحویلم میده...

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 9:58

صفحه بندی