دل من تا ابد گریه میخواد

خرید بک لینک
خسته شدم.
از نشدن خسته شدم.
ازاین وضعیتم خسته شدم.
ازینکه انقدر نمیدونم چیکار کنم خسته شدم.
ازین که همش منتظر تموم شدنم.
تموم شدن کلاس، تموم شدن روز، تموم شدن هفته، تموم شدن ترم
تموم شدن دانشگاه تموم شدن اقامت تموم شدن شهروندی
جای اینکه از مسیر لذت ببرم همه چیزم شده پایان
ولی هیچ پایانی وجود نداره.
هیچی نیست تهش.
همش همین مسیره.
چرا مسیر رو نمیتونم دوست داشته باشم؟
چرا همش دنبال سرگرمی ام؟
یه چیزی که حواسمو پرت کنه؟
واقعن دوست ندارم این مسیرو؟
واقعن دوسش دارم؟
چیه قضیه؟
خستهم.
who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

صفحه بندی