who gets it? :)
متن مرتبط با «there's a monster living inside me» در سایت who gets it? :) نوشته شده است
جدیدترین مطالب منتشر شده
Centered?
جا ماندهu200cست چیزی، جایی...
رو سر بنه به بالین... تنها مرا رها کن.
Don't get too close... It's dark inside...
I wish that I could wake up with amnesia
Who do you think you are؟
عصبانیتشو باید یه جا خالی کنه آدم دیگه
گذشتن و رفتن پیوسته
If your love turned into hate, would my love have been a mistake؟
یه روز خوب میاد